80%

Det går fortare och fortare nu, redan hela 80% avklarat och imorgon går jag in i vecka 33! Bara 56 dagar kvar om jag går tiden ut, men om Limpan gör som Svante så är det isåfall endast 37 dagar kvar! Shit!

Hög tid att packa BB-väskan tycker M, som förra gången fick packa klart den påbörjade väskan medan jag stod i duschen och ropade prylar mellan värkarna. Samtidigt hängde han upp tvätten vi glömt hänga kvällen innan. Han vill tydligen inte göra om samma grej, haha.

Dags att jag tänker till jobbmässigt också, så jag bokar in realistiskt mycket jobb och inga resor för nära inpå. 

Vi har iaf gjort en grundplanering för sommarens semester, dvs när Svante och M ska vara lediga. Så från 2/7-7/8 är alla lediga oavsett när Limpan tittar ut. Det känns så skönt att veta! Sen får vi såklart anpassa oss efter hur allt går, ifall jag blir dålig mot slutet och inte fixar att vara själv alls. 

Senaste veckan har jag mått rätt bra, mår illa de flesta morgnar och behöver hänga över toaletten innan frukost, men sen går det över helt. Jag orkar jobba lite men blir toktrött vid tretiden, skulle behöva sova minst en timme, gärna två, men lyckas sällan med det. Känner av framfogen en hel del, och får lätt ont i svanskotan men orkar än så länge cykla till föris. Annars är jag mest hungrig och långsam.

Kram!

2 reaktioner på ”80%

    • Tack! Haha, ja det kan bli hur knasigt som helst. Kanske hintar jag här på bloggen om när det sänds, men på nåt sätt så man inte kan googla på programmet och hitta hit… ☺️

Lämna en kommentar